Kuva, jossa hoitaja valmistelee potilasta kliiniseen rasituskokeeseen. Etualalla seisoo lääkäri hymyillen.
Kuva: Sakari Partanen / KYS

Suomen kliinisen fysiologian yhdistys ry

Yhdistyksen tarkoitus on tukea alan tieteellistä tutkimusta ja opetusta, yhdistää alan ammattilaisia ja harrastajia, sekä edistää Pohjoismaista ja kansainvälistä yhteistyötä.

Liity jäseneksi

Jäsenenä pääset veloituksetta yhdistyksen vuosikokoukseen ja siihen liittyviin tapahtumiin, yhdistyksen syyskoulutuspäiville jäsenhintaan, sekä muita koulutusetuja. Jäsenillä on mahdollisuus hakea yhdistyksen apurahoja. Jäsenenä saat jäsentiedotteet sähköpostiisi.

Osa Pohjoismaista yhteisöä

Suomen kliinisen fysiologian yhdistyksen jäsenet kuuluvat myös Scandinavian Society of Clinical Physiology and Nuclear Medicine -yhdistykseen ja saavat käyttöönsä sen jäsenedut.

Kannatusjäsenet

Duodecim jäsenyhdistys

Yhdistys on Suomalaisen Lääkäriseura Duodecimin jäsenyhdistys.
www.duodecim.fi